Péče o brýle

NÁVOD K POUŽÍVÁNÍ BRÝLÍ:

  • Brýle nasazujte a sundávejte oběma rukama, předejdete tak jejich pokřivení, u vrtaných brýlí zlomení
  • Nenoste brýle volně v kapse nebo tašce
  • Přenášejte je pouze v pevném pouzdře
  • Neodkládejte brýle na místa, kde sedáte
  • nepokládejte brýle skly dolů na tvrdou plochu
  • brýle nevystavujte po dlouhou dobu přímému slunečnímu světlu, např. na palubní desce auta, nenoste je do sauny nebo parní lázně, nepoužívejte je v přílišném horku, nepracujte s nimi nad otevřeným ohněm. To platí zejména u čoček s ANTIREFLEXNÍ VRSTVOU!!!
  • Pravidelně nechávejte čistit brýle ultrazvukem
  • Plastové čočky čistěte tzv. mokrou cestou naředěným saponátem nebo použitím speciálních čistících sprejů na brýlové čočky
  • Plastové čočky utírejte a leštěte výhradně měkkou a čistou tkaninou ( např. utěrkou z mikrovlákna). Jakékoliv papírové utěrky plast poškozují.
  • Zabraňte styku brýlí s chemikáliemi (např. barvou na vlasy)
  • Brýle si nechávejte pravidelně zkontrolovat u Vašeho očního optika
  • Při poškození brýlí je sami neopravujte ani netvarujte!!!
  • Nerespektováním výše uvedených doporučení ztrácíte nárok na uplatnění reklamace

Záruční lhůta je 2 roky na obruby, na antireflexní vrstvy a hotové výrobky ( pouzdra, lupy..), 3 měsíce na opravy a práci optika tzn. Zabroušení, centrace brýlových čoček a anatomická úprava „výrobní vady“, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby nebo technologického postupu. Tyto vady se zpravidla projeví již při krátkodobém používání výrobku. Nevstahuje se na vady vzniklé běžným opotřebením, které odpovídá době používání. Případná reklamace se řídí reklamačním řádem dodavatele a obchodním a občanským zákoníkem.